سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جای پای باران

یکی از مهمترین ابزار و برنامه ها جهت صرفه جویی و جلوگیری از اسراف، آموزش است. آموزشی که منجر به تغییر نگرش و اصلاح باور و کردار نادرست شود. در همین راستا تهیه برنامه های آموزشی و استفاده از ابزار رسانه بسیار مفید فایده است. بازیابی هویت زن ایرانی و پرهیز از تجمل گرایی و چشم و هم چشمی‌های نامناسب و توجه زنان به این نکته که باید روی تولید ملی کار شود و از خرید محصولات خارجی حتی المقدور خودداری کنند و این که با خرید محصولات تولید داخل به توسعه و پیشرفت اقتصادی کشورمان کمک کنیم سبب می شود تا زنان ما انشاءالله در این جهاد اقتصادی موفق باشند.

همه ما می دانیم که برخورداری از رفاه و آسایش در زندگی حق تمام افراد جامعه است و رسیدن به این مهم میسر نیست مگر فرد فرد ما شیوه های «درست مصرف کردن» را بیاموزیم و خانواده ها در آموزش فرهنگ صحیح مصرف به فرزندان خود بکوشند.

مصرف گرایی نشانه تشخص نیست
یک جامعه شناس عقیده دارد: «مصرف گرایی» یکی از ضعف های فرهنگی عصر حاضر است و این که تصور شود مصرف زدگی و اسراف نشانه اشرافی گری و برتری اقتصادی خواهد بود، اشتباهی محض است.
«حسینی» می گوید: ساخت استخر و جکوزی در منزل، استفاده از لوسترها و چلچراغ های مجلل و چندین شعله و شومینه های بزرگ نه تنها «ارزش» نیست بلکه ضد ارزش هایی هستند که تنها ثمره آن ها مصرف بیش از حد انرژی است.

مشکل ما «بد مصرف کردن» است!

اصلاح الگوی مصرف یک رسالت ملی است



نوشته شده در پنج شنبه 92 بهمن 24ساعت ساعت 7:52 صبح توسط سنگ صبور| نظر بدهید

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin

کد ماوس